ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτών εφαρμόστηκε αρχικά από τον Dwight W. Allen στο Πανεπιστήμιο Stanford των ΗΠΑ το 1961 και έκτοτε διαδόθηκε ευρύτερα. Όπως και άλλες εκπαιδευτικές καινοτομίες που συχνά υλοποιούνται αναπτύχθηκε και αυτή έξω από την ύπαρξη αποδεικτικών στοιχείων της έρευνας , η οποία δύναται να επικυρώσει τη χρήση της Η θεωρητική αφετηρία της μικροδιδασκαλίας βασίζεται στη θεωρία της κοινωνικής μάθησης του Bandura.Η θεωρία του Bandura, η οποία αποτελεί έναν συνδυασμό βασικών παραδοχών για τη μάθηση, που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της ψυχολογίας της συμπεριφοράς και της γνωστικής ψυχολογίας, υιοθετεί τις ακόλουθες θέσεις για τη μάθηση και την ανθρώπινη συμπεριφορά: α. Η ανθρώπινη συμπεριφορά δεν προέρχεται ούτε αποκλειστικά από εσωτερικές ούτε αποκλειστικά από εξωτερικές επιδράσεις, αλλά είναι αποτέλεσμα συνδυασμού των δύο αυτών τύπων επιδράσεων β. Η ανθρώπινη νοητική δραστηριότητα αποτελεί καθοριστικό στοιχείο της ανθρώ
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με θέμα το Wellbeing που διοργάνωσε το εθνικό γραφείο του Λουξεμβούργου σε συνεργασία με την εθνική μας Υπηρεσία και μέσω SALTO, η ομάδα μας πήρε μέρος από 11_14 Απριλίου στο training στο Ecternah του Λουξεμβούργου.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα από 23/9/2011 μέχρι 30/9/2011 σε έξι μέρες στα πλαίσια του Ευρωπαικού Προγράμματο9ς «Νεολαία σε Δράση 1.1» . Στη τριμερή ανταλλαγή συμμετείχαν 40 νέοι από την Ελλάδα, Ρουμανία και Τουρκία. Δουλεύοντας πάνω στο κύριο θέμα του προγράμματος «Γίνε και συ μια ψηφίδα στο μωσαικό της προσφοράς», εξυπηρέτησαν θεματικές σχετικές με τη θεωρητική προσέγγιση του εθελοντισμού και εξοικείωσης με δραστηριότητες που σχετίζονται με το θέμα και τελική αξιολόγηση. Στόχοι του προγράμματος υπήρξαν οι ακολουθοι: Η αλληλεγγύη και ευαισθητοποίηση των νέων σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα,η κατανόηση του άλλου μέσα από τις ομαδικές δραστηριότητες , η αίσθηση της κοινής ευρωπαικής οικογένειας, η οικοδόμηση της αυτοεκτίμησης και η αποδοχή του άλλου, η αποδόμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Οι δραστηριότητες για την εκπαίδευση προσφοράς συνίσταντο σε απλές πρακτικές και συνήθειες που έχουν σχέση με την καθημερινότητα και βελτιώνουν το επίπεδο ζωής όπως δεντροφύτ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου